ایفون

برنامه ایفون

ایفون

برنامه ایفون

دانلود برنامه های آیفون مثل خوردن آب خنک!

نزدیک به ۱۶ روز از راه اندازی وبسایت فوق العاده ی آیفون اپز میگذره و بعد از گذشت این مدت کم این وبسایت بازخورد بسیار خوبی داشته طوری که از روز افتتاح تا الآن نزدیک به ۲۰۰۰ بازدید و دانلود صورت گرفته.

می خوام توی این پست، این وبسایت رو کامل تر معرفی کنم و از قابلیت هاش شما رو مطلع کنم، همچنین اتفاقات هیجان انگیزی که قراره توی ورژن ۲ این سایت بیافته رو به شما بگم!

همونطور که می دونید (اگرم نمی دونید مشکلی نیست! الآن می گم ;) ) وبسایت iphoneapps.ir پایگاه داده ای از نزدیک به ۱۵۰۰۰ برنامه و بازی برای آیفون، آیپاد تاچ و صد البته آیپد هستش! که حاوی آیکون، توضیحات، نمونه ی تصاویر و لینک های دانلود برای ورژن های مختلف برنامه ها است. تقریباً هر برنامه ی خوب و جالبی که به دنبالش هستید رو می تونید از این وب سایت دریافت کنید. محیط وبسایت از تکنولوژی آژاکس استفاده می کنه که کار کردن با سایت رو واقعاً لذت بخش می کنه.

جستجو در وبسایت بسیار سریع و چندین برابر کارآمدتر و بهتر از سایت های مشابه مثل AppTrackr هستش. شما می تونید برنامه ها رو از روی نام خودشون، و حتی نام شرکت سازنده شون پیدا بکنید.

می تونید کارآمد بودن سرچ رو با apptrackr مقایسه کنید! فقط کافی need for speed را در هر دو سایت جستجوکنید و نتایج رو بررسی کنید ! و یا electronic arts رو در هر دو سایت سرچ کنید!

آیفون اپز برنامه ها رو به گروه های مختلف دسته بندی کرده مانند دسته های کاربردی| بهره وری| موزیک| سفر| موقعیت یابی| کتاب| سلامتی| بازی| شبکه های اجتماعی و… و شما می تونید در هر دسته ای که هستید برنامه های جدید، برنامه های پر طرفدار و برنامه هایی که آپدیت جدید دارند رو مشاهده کنید!

از قابلیت های فوق العاده ی آیفون اپز اینه که مثلاً توی appstore برنامه ای رو دیدید و می خواهید کرک شده ی اون رو دانلود کنید! فقط کافیه جای آدرس itunes.apple.com در آدرس بارتون iphoneapps.ir رو تایپ کنید! اگر برنامه کرک شده باشه پس حتماً پیدا خواهد شد!

مثلاٌ آدرس برنامه ی MyPhoneDesktop در آیتیونز اینه:http://itunes.apple.com/US/app/unknown/id352226779?mt=8&ign-mpt=uo%3D6

و در آیفون اپز اینه: http://iphoneapps.ir/US/app/unknown/id352226779?mt=8&ign-mpt=uo%3D6

و جالب اینه که در آیتیونز هر کشوری هم باشید فرقی نمی کنه!

نکته ی دیگه اینکه آیفون اپز نگران فرزندان شماست! و سعی می کنه  برنامه هایی که مطالب و یا تصاویر صریح و مستهجن دارند را خود به خود پاک کنه. به هر حال کنترل این حجم از مطالب و برنامه ها بسیار سخت است و تیم آیفون اپز تمام سعیشون رو می کنند. البته برای کنترل بیشتر نیز در ورژن دوم برنامه تمهیداتی دیده شده که پایین تر بهتون می گم.

iphone_apps

خوب تا اینجا مشخصات ورژن ۱٫۵۴ بتای آیفون اپز رو مطالعه کردید. و حالا می رسیم به معرفی برخی امکانات و تغییرات در ورژن جدید که به زودی جای این ورژن رو می گیره:

  • تغییر سایز عرض صفحه برای راحتی مشاهده در صفحه های کوچکتر.
  • امکان جدا سازی برنامه های آیپد و آیفون و آیپاد تاچ از یکدیگر!
  • استفاده از کاربران سایت برای کمک به ترجمه مشخصات برنامه ها! می توانید به ما کمک کنید تا مشخصات برنامه ها را به ترتیب اولویت و پر طرفداری اونها به فارسی ترجمه کنیم!
  • نمایش رتبه هر برنامه در صفحه مشخصات.
  • افزودن دکمه «محتوای نامناسب» در مشخصات برنامه برای کنترل برنامه های دارای تصاویر و مضمون نامناسب.
  • و گزینه های جالب دیگر که به زودی خواهید دید…

همچنین از developer های اپل برای تهیه ی برنامه ای برای iphoneapps.ir روی آیفون و آیپد، دعوت می کنیم تا به ما بپیوندند تا سرویس های این وبسایت رایگان رو بهتر و بیشتر بکنیم!

همون طور که می بینید تیم آیفون اپز و اپل آیفون دارن زحمت های زیادی می کشن تا شما به صورت رایگان از برنامه ها و مطالب این وبسایت ها استفاده کنید. پس ما هم از شما می خوایم حمایتتون رو از آیفون اپز نشون بدید و حداقل اون ها رو به دوستان وآشنایانتون معرفی کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد